«ЛАБОРАТОРІЯ УСПІХУ» ЗАПРОШУЄ

успех
06:10, 21 Жовтень 2017

«Жіноча інтуїція, або як зробити так, щоб твої проекти приносили радість і тобі, і людям».

Людмила Балагура  - сертифікований бізнес-тренер і коуч Нового Коду в Isaac Pintosevich Systems, спікер «Академії Підприємця», автор ідеї і засновник бізнес-клубу «Лабораторія Успіху». Днями ми зустрілися з Людмилою і поставили кілька запитань, в тому числі дізналися, що послужило джерелом натхнення для створення «Лабораторії Успіху», а також отримали рецепт подолання перешкод на шляху до відкриття своєї справи. 

Антуан де Сент-Екзюпері якось сказав: «Гpyдa каменів перестає бути просто каменем, коли хтось дивиться на неї, тримаючи в голові ідею собору». Як виникла ідея створити «Лабораторію Успіху»?

- Ідея створення «Лабораторії Успіху» виникла після закінчення мною «Академії Підприємця». Коли ми, випускники академії, вийшли за її межі, то зіткнулися з ситуацією відсутності місця для наших зборів. Втрата можливості спілкування з нашими випускниками наштовхнула на думку про створення простору, де ми могли б разом збиратися. 

Щоб втілити ідею в життя, потрібно пройти певний шлях, який складається з ряду кроків. Розкажіть нашим читачам про свої перші кроки втілення Вашої ідеї?

- Вийшло так, що ця ідея сама втілилася в життя. Спочатку збиралися випускники академії, потім почали залучати родичів, друзів і знайомих і, як це часто буває, спрацював принцип «сарафанного радіо»: стали приходити абсолютно незнайомі люди, тому що їм було цікаво. У підсумку це переросло в ідею бізнес-клубу «Лабораторія Успіху» для людей, які розвиваються, щось відкривають, у яких є бізнес. Загалом, це майданчик для обміну досвідом. 

Як виникла назва?

- Спочатку назва звучала як «Лабораторія Особистого Успіху». Але в підсумку назва трансформувалася в більш коротку, але ємну, і передає суть того, що ми робимо, і вийшло просто - «Лабораторія Успіху». 

Організація заходів завжди веде за собою відповідальність, ряд проблем і складнощів. Напевно, під час роботи Ви теж неодноразово стикалися з ними. Людмила, скажіть, а з якою головною проблемою Ви зіткнулися при організації заходів?

- У нас люди звикли ходити на тренінги, конференції та інші подібні заходи з відповідним настроєм, в одязі офіційно-офісного стилю і сидіти в залі в стані натягнутої струни, готової ось-ось порватися. Я вирішила трохи послабити і розрядити офіційну робочу атмосферу і знайшла ресторан-майданчик для ділових зустрічей, а назвала ці зустрічі «Бізнес-клуб без краваток». Тому що в цей бізнес-клуб людина може прийти ввечері після роботи разом з однодумцями і розслабитися. Тобто, сама атмосфера налаштовує на те, щоб навіть не знайомі між собою люди могли познайомитися і знайти, якщо не нових друзів, цікавих співрозмовників. Найбільша проблема була саме в тому, щоб знайти ресторан, який був би готовий прийняти нас, який би дозволив прийти без якихось особливих зобов'язань.

Що чекає людину, яка вирішила відвідати Ваш захід? Яка програма зустрічей? Який перелік тем? І який загальний тематичний напрямок «Лабораторії Успіху»?

- Зазвичай я обираю теми, які цікаві на поточний момент підприємцям. Наприклад, тема маркетингу. У нас виступала Олена Казьмірук з приводу емоційного маркетингу (аромафішки); теми, пов'язані з іміджем: як зробити так, щоб імідж підкреслював успішність людини. Були бізнес-зустрічі на тему краси та здоров'я, тому що успішна людина - це не тільки вміння провести ділову зустріч, але це і здоровий спосіб життя, енергія, з якою будь-яка людина, а тим більше, бізнесмен, працює, тому що, якщо енергії немає - то і ніякого руху немає. Загалом, ми працюємо над різними напрямками.

На яких людей в першу чергу орієнтована діяльність «Лабораторії Успіху»?

- В першу чергу - на підприємців, представників малого і великого бізнесу. Але на наші зустрічі приходять і ті, хто тільки мріє відкрити бізнес, або переймає досвід у тих, хто вже в бізнесі якийсь час, або тільки відкрився. Так само ходять і бізнесмени зі стажем. 

Ні для кого не секрет, що в наш час є ряд тренінгів на тему успіху, також існує і ряд організацій і клубів, які займаються їхнім проведенням. Афіші нашого міста буквально заповнені запрошеннями на різні заходи, мета кожного з яких «стати успішним». Скажіть, а в чому відмінність Ваших заходів від аналогічних, що проводяться іншими клубами? У чому Ваші переваги? 

- Не завжди в залах, де проводяться серйозні заходи, вірніше, це практично вкрай рідко буває, є можливість познайомитися один з одним. А я даю таку можливість людям. Мало того, я це роблю обов'язковим фактором. Зазвичай я прошу всіх своїх гостей про те, щоб вони представлялися, називали ім'я і прізвище, тому що в соціальній мережі Facebook лише по імені знайти людину неможливо. А раптом комусь стане в нагоді їхня інформація, - це перше.

Друге - ресторанний простір. У нашому форматі вже зовсім інша стихія, і у мене як організатора поле діяльності досить велике. Спочатку я прописую сценарій. У мене на кожну зустріч прописується сценарій. Адже це захід тривалістю не менш 3-х годин, і треба все розписати і розкласти «по поличках», щоб не було ніяких накладок і непорозумінь. Це схоже на роботу режисера кіно або театру - тобто, всі сцени розписані від А до Я.

Ще одна «фішка» - це залучення партнерів. Наші люди дуже люблять (не знаю, як це відбувається в інших містах) подаруночки, сюрпризики. І ось, між серйозними спікерами, які виступають і рекламують себе, є партнери, що презентують нашим учасникам призи. 

Бенджамін Франклін сказав: «Досвідченість - це школа, в якій уроки коштують дорого, але це - єдина школа, в якій можна навчитися». У Вас вже досить великий досвід в сфері організації ділових зустрічей. Можете поділитися з нашими читачами рецептом успішного проведення заходу такого роду? 

- По-перше, необхідно Ваше особисте бажання провести подібний захід. Це такий стан, про який говорять - «руки сверблять». 

По-друге, тема обов'язково повинна бути цікава всім учасникам. Крім того, багато що залежить від спікера. Адже це людина, яка повинна вміти «завести» публіку і тримати її в цьому стані. І ще наші одесити люблять, коли будь-який бізнес-захід «розбавляє» якийсь музичний номер, «моделі в капелюшках» і т.д.

Вибір ресторану - теж важливий момент. Не всім подобаються однаково всі ресторани, тому тут теж треба бути дуже винахідливим, щоб догодити всім.

Загалом, успішність будь-якого заходу складається з маленьких таких нюансів, без яких обійтися просто неможливо, і всі їх треба враховувати.

Джим Ронн - американський оратор, бізнес-тренер, автор численних книг з психології, присвячених особистісному розвитку і досягненню успіху в бізнесі і в житті, якось сказав: «Успішні люди роблять те, що неуспішні не хочуть робити. Не прагніть, щоб було легше, прагніть, щоб було краще ». Людмило, яким є Ваш особистий рецепт успіху? Де Ви черпаєте натхнення для своїх проектів?

- Я дуже багато енергії беру у себе. Коли мені в голову приходить цікава ідея, всередині мене ніби щось відбувається. Хтось такий стан називає «метелики в животі», «холод», «жар», у всіх по-різному це проявляється. У мене, поки я не починаю щось втілювати - це стан ейфорії, передчуття: щось повинно втілитися, а вийде-не вийде - час покаже. Але зазвичай все виходить, і навіть дуже добре.

Жінкам у багатьох випадках треба довіряти інтуїції, тому що це наш ресурс, який багато жінок скидають з рахунків, намагаючись математично прорахувати ту чи іншу дію, користуючись чоловічою логікою. Але мій особистий досвід говорить, що не треба відмовлятися жінкам від такого шикарного ресурсу, як жіноча інтуїція: коли жінка відчуває - це треба робити, запускати, а не йти напролом і чолом пробивати стіну.

І ось ще один момент, на який обов'язково треба звернути увагу - посмішка, щира, сонячна усмішка на обличчі. Я не буду себе хвалити, але багато людей мене називають сонячною, і приходять, щоб просто поспілкуватися зі мною, почути добре слово підтримки, зустріти розуміння, якого зараз нашим людям дуже не вистачає. Кажуть, що у мене є харизма, і в моєму товаристві людина знаходить те, чого їй не вистачає вдома або на роботі.

Що потрібно для того, щоб відвідати Ваш захід, і де можна знайти інформацію щодо майбутніх зустрічей?

- Вся інформація про найближчі зустрічі є на головній сторінці «Лабораторії Успіху» в соціальній мережі Facebook, треба тільки зайти в розділ «Заходи». Там все розписано по днях і по годинах. Тому запрошую всіх бажаючих приєднатися до моєї «Лабораторії Успіху» та робити своє життя з кожним днем все краще і краще в колі друзів і однодумців!

Автор: Анастасія Холдаковская

Людмила Балагура
Людмила Балагура
Людмила Балагура