«STARTUP CLUB» І НОВІ ТРЕНДИ ЕКОНОМІКИ

«STARTUP CLUB»
07:11, 06 Листопад 2018

Організатори проекту «StartUp Club» впевнені, що тільки нові економічні тренди можуть вирвати Україну з кризи. 

Клуб української промоції «StartUp Club» був створений для підприємливих та креативних. Для тих, хто вірить в неймовірну силу освіти і наполегливості. За час існування його учасниками проведено десятки різноманітних подій, а масштаб діяльності Клубу української промоції  «StartUp Club» поступово розширюється, охоплюючи все більше областей України.

Організатори проекту «StartUp Club» впевнені, що тільки нові економічні тренди в поєднанні з інноваціями можуть вирвати Україну з кризи. Саме досвід креативних успішних кейсів презентують на зустрічах, обмінюються досвідом, знаходять партнерів.  Цього разу Челендж спікерів «Прибутковий бізнес 2020: нові економічні тренди» був проведений в Одесі. Коворкінг «IQSpace» зібрав підприємців (переважно малого і середнього бізнесу), IT-шників, випускників економічних спеціальностей, громадських активістів, щоб обговорити найбільш актуальні питання для успішного старту або ефективного розвитку власної справи: тренди бізнесу в 2020 році для вдалого старту.   Чим зацікавити інвестора? Як можна заробляти через Інтернет? Як відкрити власну справу і заробити грошей на креативній ідеї? Де знайти інвестора і залишитися творчо незалежним? Як правильно провести pr-кампанії та отримати потрібні знайомства? Особливий інтерес викликала презентація прикладів успішних кейсів.

Модерував захід - координатор Клубу української промоції «StartUp Сlub», виконавчий директор «Фундації креативного бізнесу» Михайло Радіо.

Відкрив Челендж одеський спікер Павло Тулба, який є власником єдиного в Україні саду спільного вирощування фундука і волоського горіху «Горіх Причорномор’я». Він акцентував увагу учасників на тому, що головна проблема полягає в розумінні того, що людина збирається зробити.

- Якщо говорити про сільське господарство, - сказав Павло, - то тут поки що діє принцип: спочатку висаджуємо, а потім думаємо про продаж. Але ж мета - створити сад для себе - заздалегідь приречена на збиток. Будь-який бізнес повинен масштабуватись. Цілком реально вийти на світовий ринок. Але для цього є два способи. Або самим інвестувати, або залучити капітал. Інвестора залучити не так вже й складно, якщо чітко дати відповідь на два питання: скільки він (вона) на цьому заробить, і які є гарантії заробітку. Своїми секретами успіху поділилась власниця мережі одеських магазинів біжутерії, художниця Марина Драчук. Вона розповіла про свій перший підприємницький досвід, коли ще школяркою почала продавати кактуси. А ось коли почала свій бізнес, то вперше зіткнулася з проблемами, пов'язаними з корупційними схемами. Проте завдяки своїй цілеспрямованості, вона подолала ці труднощі.

- Треба не боятися починати, не здаватися при невдачах, вчитися у всіх, а також бути ергономічними і екологічними, - завершила свій виступ Марина Драчук.

На думку Володимира Луцика (музиканта, співзасновника «ProUkraine»), на сьогоднішній день важливо бути широкопрофільним фахівцем, розбиратися в економіці, праві, планувати свій день, мати організаторські здібності та лідерські якості, а також бути ініціативним.

Бренд комфортного одягу "SHA Odessa" можна зустріти не тільки в Україні, він уже встиг підкорити жителів деяких європейських країн. Як це вдалося зробити за такий короткий період (4 роки) розповів співзасновник Олександр Кирієнко. За цей час він разом зі своєю дружиною Оленою Івановою вивчив  не лише схеми виробництва одягу, а й продажу. Бізнес потрібно розширювати, розвивати поступово, поетапно. Деякі секрети використання інструментів соціальних мереж для побудови успішного бізнесу розкрила Instagram-блогер (більше 162 тис. підписників), власниця магазинів одягу «Protest-shop»,  учасниця телешоу: «Панянки-пацанки. Україна-Польща» (телеканал ТЕТ), «Серця трьох» (Новий канал), киянка Анастасія Стецевят.

- Я добре розуміла, що популярність, яка у мене є після шоу, потрібно використовувати зараз, інакше через півроку про тебе просто забудуть, - зізналася вона. Тому Настя почала розвивати свій аккаунт Instagram (це і публікації з якісними фото, і провокації для збільшення коментарів, і корекція стратегії згідно частої зміни алгоритмів в соціальних мережах).

У європейців викликають інтерес не тільки українські товари, а й наші креативні підходи у веденні бізнесу, які приваблюють споживачів і відповідно збільшують прибуток. Наталя Мазур (фахівець із зовнішньоекономічних зв'язків Клубу української промоції «StartUp Club») розповіла, які умови і перспективи можна отримати підприємцям нашої країни, особливо якщо в бізнесі використовують інновації. В унісон їй про зацікавленість іноземних інвесторів до партнерства розповів CEO-спеціаліст мережі кав'ярень «Stakan Coffee», герой телевізійного реаліті-шоу «Серця трьох» Артем Терез.

- У мене тоді був рейтинг, отриманий на Новому каналі, і я зрозумів, що це може знадобитись у бізнесі, - зізнався Артем. - Спочатку всі приходили не стільки випити кави, скільки сфотографуватися зі мною і запитати: наскільки реально все було на телебаченні? Але також наші клієнти бачили, як ретельно і акуратно ми працюємо. Дуже швидко кав'ярні «Stakan Coffee» стали впізнавані в усьому місті, до них часто почали заходити туристи. У підсумку через деякий час нам подзвонили інвестори з Естонії та запропонували співпрацювати.

Тепер досвід українського підприємця Артема Тереза використовують у Прибалтиці.

Як нестандартний підхід може принести успіх можна було дізнатися завдяки кейсу, який презентувала співвласниця ТМ і антисалону IND Beauty, модель, візажист, керівник програм «Індустрія краси», блогер Анна Турапіна. У своєму проекті Анна відійшла від звичної концепції салону краси. Тому в її салоні, крім звичайних послуг, проходять також квартирники, можна пограти на музичних інструментах, скористатися послугами психолога. На думку Анни, дружня атмосфера - запорука успіху в будь-якому бізнесі. І акцент в першу чергу необхідно робити на тому, що можна дати клієнту, а не на тому, що взяти з нього.

Перетворити хобі на успішний бізнес вдається не кожному. Але виходить це у найстійкіших і цілеспрямованих. Підтвердженням цього є приклад Івана «Jozz а» (директор та ідейний натхненник танцювальної студії «3Z»). Він зізнався, що робота для нього - це хобі. Іван займається бізнесом тільки, поки любить його, горить ним. Наостанок дав дві поради: не боятися робити і робити те, що любиш. Після обміну думками, відповідей на запитання, що зацікавили, присутні перейшли до неформального спілкування. Челендж показав важливість розвитку малого і середнього бізнесу в Україні, а соціальна ринкова економіка може дозволити забезпечити роботою українців у своїй державі, підняти рівень їхніх доходів і відповідно купівельної спроможності населення, тим самим дати додатковий поштовх для економічного зростання.

В якому місті і коли відбудеться наступна подія від Клубу української промоції «StartUp Club» організатори пообіцяли скоро анонсувати на своєму сайті.

Пропонуємо вашій увазі відеоролик із записом тренінгу.


А ми чекаємо ваших відгуків і готуємо для вас цікаві новини!

Автор: Гелій Александров